Seguidors de Pitavoles

dijous, 4 d’agost del 2011

La Sylvie i jo vam fer un inter!

La setmana passada vaig tenir el plaer de conèixer personalment a la Sylvie ( http://madecomaison.blogspot.com/ ). La trobada ens feia molta il·lusió a les dues, tanta que amb una setmaneta vam preparar un inter. Aquesta mini trobada ens va permetre intercanviar tècniques diferents a part de començar espero una llarga amistat.
La Sylvie em va mimar molt i a part del material em va dur totes aquestes meravelles. Si cliqueu a sobre la foto ho veureu millor.
Al paquet hi havia: llavors d'auró(no en trobava enlloc),una flor de ganxet,una rosa feta amb cordó de sabata, un anell de scoubidou, dos tovallons de paper, una flor amb organsa, una flor amb paper pinotxo,una papallona feta amb llavors d'auró (una passada!) un test pintat, una cola de purpurina taronja , una llana preciosa també taronja, un cor de paper, una rosa feta amb un tap de plàstic, i unes hortensies que va pintar


Jo tenia molt clar que volia regalar coses que li permetessin aprendre i fer coses noves (no ho vaig aconseguir!)peró la voluntad i era jaja. si més no vaig encertar amb la revista, i amb les plomes que ja ha fet servir. Al meu paquet hi havia: tovallons de paper, plomes, revista francesa de manualitats, flors goma EVA, ulls mòvils, purpurina d'estrelles, cintes de satí, càpsules nespresso, tisores dentades, neteja pipes. I les creacions: test de serpentines, xumet de ganxet (destinat a ser clauer),  arracades de ganxet, safata de vidre amb tovalló de paper, clauer d'helicòpter fet amb scoubidou, xapa d'Andorra, collar amb forma de rosa fet amb càpsules, cors de papier maché, funda de passaport feta amb paper de diari plàstificat.


12 comentaris:

CREATIVE KHADIJA ha dit...

wao nice treat :)
wonderful stuff..have fun..lots of love!!

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison ha dit...

Gràcies guapíssima! Ets un tresor Pitavola! Ptns

p@tRi-ARt ha dit...

enhorabona pel intercanvi! :D és molt xulo.

Ale ha dit...

Cuántas cosas lindas!! qué gratifiacnte debe ser participar de estos intrcambios. Un beso!!

Luzdelunna ha dit...

muchas felicidades preciosas por esa mini kedada, me alegro un monton por vosotras y espero que sea eso una larga amistad
besos

Més que cosetes ha dit...

Aixo si que es un inter! quin goig!

Petonets

Cristina-Tejiendo las Horas ha dit...

Hola!! Tens un blog molt interesant! M'agradat molt coneixer-lo! Fas trevalls amb moltisims materials diferents y aixó es fantástic!! Et convido a coneixer-me al meu blog. Petons.

kiselbri ha dit...

Las felicito a las dos porque es una hermosa oportunidad el poder haberse conocido, e intercambiado ideas y su amistad.
Que bonita ocasión amigas.
Me alegro mucho por uds.Enhorabuena.

Unknown ha dit...

Saludos Pitavole, y muchas gracias por tu visita, estuve colocando esta entrada en el traductor para saber de que se trataba el tema, pero no se por que razón no funciono.

TOÑO ha dit...

Hola , muy wapo y variado el intercambio aunque lo mejor es haberos conocido en persona , la mariposa la hacia de pequeño en mi tierruca (Cantabria) , tengo que hacer una de nuevo para la foto , el cuerpo no es con ramas , a ver si aciertas que es cuando ponga la foto.
hasta+ver

Mil y un colores ha dit...

Un inter ben aprofitat!!! així m'agraden a mi!

Petonets de colors

Mª Reyes ha dit...

Tot es perfecte, ara haureu de treballar molt les dues!!!Petons