Seguidors de Pitavoles

dijous, 20 de febrer de 2014

Punts de llibre egipcis

Els nens de la classe de les Girafes (4-6 anys) han estudiat com vivien els egipcis. Molt emocionats van voler saber com s'escribía el seu nom en jeroglífics egipcis. Vam imprimir els noms i els nens els van punxar, van fer el grafisme i van aconseguir  un magnífic punt de llibre

19 comentaris:

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison ha dit...

Una activitat molt maca la dels jeroglífics i com l'heu treballada! Molt bona feina i entretinguda que els deixarà un bon record! Mts ptns guapa!

El Olor de Cádiz ha dit...

GENIALES ESTOS NIÑOS, Y GENIALES LAS PROFES QUE LOS ENSEÑAN.... MUCHOS BESOS, PITA !!!!

lola ha dit...

que originales, me parecen que niales teneis muchas ideas nuevas
besss

Caravuleca ha dit...

que me gusta a mi egipto!! esto un mundo apasionante y esos peques lo han sabido ver...peguro q es porq la profe es muy buena enseñando!! ;)
besitos mil!! buen finde

Cristina Sanjosé ha dit...

:-O Yo también quiero uno. Jaja, aunque apenas leo ya.

Cristina-Tejiendo las Horas ha dit...

Oh! Me parecen chulísimos, seguro que los niños disfrutaron mucho haciéndolos.
Besos.

Irene Escamilla ha dit...

que chuli Pita!

teresa ha dit...

Son una cucada, un bien por los niños y la profe.besicoss buen finde

Norma2 ha dit...

Qué interesante actividad! en pintura podrían hacer un cuadro y quedaría muy original¿no te parece?
Besos
hoy desde
http://siempreseraprimavera.blogspot.com.ar/2014/02/ajos.html

Luzdelunna ha dit...

Ohhhhhh que artistazos que precioso que les ha quedado
un besazo

Lourdes ha dit...

Doncs és molt bona ensenyança, a part de que han quedat molt macos. Bon cap de setmana.

Marta ha dit...

Es una idea genial, ara també el poden fer servir per el seu llibre preferit.

lidia ha dit...

amiga de donde sacas tanta idea para entretener a tus peques, quedaria padrisimo en piel con esos jeroglificos grabados y listo una hermosa pulsera no crees?¡¡¡

Marian ha dit...

Estos niños van a salir unos artistas de proimera.
Preciosos marca libros
un besito

Pilar ha dit...

Me imagino a los nens entusiasmado, saber como se escribe su nombre en egipcio... seguro que les encantaría la actividad, eres todo imaginación. Petonets.

Marta M ha dit...

que guay la idea, con cada nombre, es chulísimo :) besos!!

Blanca ha dit...

HAN QUEDADO MUY BONITOS. ME PARECE UNA IDEA GENIAL.
BESOTES

MuMu ha dit...

c'est super beau ! une bonne idée pour faire un petit cadeaux aux mamies... on retrouve vraiment un air de papyrus égyptien...

Ametlla ha dit...

Chulísimos!