Seguidors de Pitavoles

diumenge, 1 de maig del 2011

tortugues ganxet

Aquestes "tortugues" de ganxet són les que presento al repte núm.16 organitza per la Paqui del blog http://rincondepaqui.blogspot.com/

13 comentaris:

espenavarro ha dit...

mi animal preferido, no sabes cuanto
tenemos que hacer un inter con esto!!!

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison ha dit...

Quina monada de tortuguetes Pitavola! Em quedava la blau-cel morada per fer companyia a les 3 tortugues de fang de casa ;) i m'encantaria veure com reaccionen les 2 de terra amb la competència de ganxet jeje Ptns

kiselbri ha dit...

Que bonitas te han quedado. Yo no me anoté porque tengo 2 que estoy preparando para el 11 de junio. No has visto el que propone Anama con la cartera??? no se si llegaré pero tengo ganas de anotarme, jajaajaja.... si esto de los retos te hace correr mucho.
Un besito amiga.

Anònim ha dit...

hola amiga,te felicito te han quedado preciosassssss,me gusta mucho la morada,yo le veo cuello.lo que pasa es que ella va concentrada en el camino..muy lindas....a mi tambien se me va el pajaro pero seguido ,ya que me anoto en casi todos los retos,y el corre corre,se me olvida el dia de presentacion,jajajajajjaa,te dejo bechitos

Mª Reyes ha dit...

Precioses!!! ja els hi has posat nom?Les tortugues són una animalets que m'agraden molt (amb les granotes) Petons

Gloria ha dit...

Hola...Avui he tingut una alegria i es que en el bloc de la Kitty he vist el teu comentari. Això m’ha donat l’ocasió de posar-me en contacte amb tu.
Resulta que et vas posar de seguidora al meu bloc, jo volia visitar el teu, peró no el vaig trobar et vaig enviar un correu per que em donessis el link del teu bloc, però no he tingut resposta.
Bé et diré que m’ha grada molt el bloc i et vull fer una pregunta , tens unes màscares fetes em guix, la pregunta es quin motllo vas fer servir? M’agradaria fer-ne i no se don treure un motllo.
Gracies per la teva atenció.
Salutacions des de Cervelló Barcelona.
Gloria

Gloria ha dit...

Ah! tens un gatet molt bufó en el perfil.
Ami m'encanten els gats.
Adeuuu ;)

Cristina Sanjosé ha dit...

Nunca lo he intentado, pero a mí esto que muchos sabéis hacer tan bonito de figuritas con ganchillo, me parece dificilísimo.

Lorenna ha dit...

son una monada yo quiero una!!! :)

BESOTES y siento de nuevo lo del sorteo, pero no puedo hacerlo para fuera de españa... el envio sale de mi presupuesto :(

de verdad que lo siento mucho guapa! me encantaría que precisamente tu pudieras participar!!

BESOTES
http://blogdelorenna.blogspot.com

Bibliolina ha dit...

Pitavola, precioses, com tot el que publiques... petonets

PAQUI ha dit...

Hola Pitavola!
quinas tortugutes mès macas, et felicito. Gràcies per acompanyarme al reto, es un plaer fer-ho a tantes amigues. Passa a recullir el certificat. Una abraçada.

☼ Carolina ☼ ha dit...

lindas tortugas amigurumis!
felicidades y buena semana!!
cariños
c@

Deni ha dit...

Muito lindinhas essas taratarugas de croche!!!!Tenha uma linda semana Pitavola,abraçosss.