Seguidors de Pitavoles

dimecres, 25 de gener de 2012

Girafa de la Carme

Aquesta és la nova mascota de la clase de les girafes. Ens la va regalar la Carme i està feta amb capses de cartró reciclades i temperes.

Les girafes estem encantades amb la nostra mascota, gràcies Carme!

14 comentaris:

El Olor de Cádiz ha dit...

BRAVO PITA !!!!!!!! QUE CONSEGUIDA ESTA ESTA JIRAFA !!!!!!!!!!! Y SOBRE TODO RECICLADA.
NO HAS RECIBIDO NADA AUN ???????
BESOS DESDE CADIZ, GUAPA.

kitty ha dit...

Hola amiga...que buena está esa foto con toda la ilusión de esos niños ciendo la obra maestra!
Preciosa la mascota!
Besitos amiga.

Ale ha dit...

Qué gordita! qué linda,re simpáticos, como siempre. Besito grande!

Norma2 ha dit...

Divina jirafa, seguramente la mascota del curso.
Beso

Cristina ha dit...

Mira quina tropa!!!!!
No et deus avorrir ni una estoneta ¿eh?...jajaja!!!!
La girafa es molt resultona...i quin tamany!!!!
Un petó ben fort.

TOÑO ha dit...

Hola hola Pitavola, bon dia, toi gobiao de curro....que wapa la girafa.
El pañito de la entrada anterior + wapo aun , como te digo siempre admiro la paciencia y arte que teneis con el ganchillo.
"hasta mañana"

Iregumy ha dit...

jeje que chuleria!

Cristina Sanjosé ha dit...

Qué chula. Y toda una inspiración para crear una jirafa igual y usarla como medidor infantil. Felicita a la Carme de mi parte.

Nuestras meriendas y manualidades ha dit...

Una jirafa muy simpática
Besos

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison ha dit...

Enamora enamora aquesta simpàtica girafa! Ptns

Ametlla ha dit...

Molt maca, aquesta girafa!

Mª Reyes ha dit...

És molt bonica, ja m'estàs donant idees...Petons

lola ha dit...

les haria mucha ilusion, me encanta de mi parte enorabuena
besss

Luzdelunna ha dit...

menuda jirafa no me exttraña que tengan esas caritas
besos cielo y feliz finde , a descansar