Seguidors de Pitavoles

dijous, 1 de setembre de 2011

Marieta Panti finestra

Retalls de cartolina, un neteja pipes vermell i un tub de paper WC negre  (molt fashion), 15 minuts de feina i ja tenim decoració per la finestra!

12 comentaris:

Le Petit Closet ha dit...

Hola! volvemos a estar de vuelta en el blog. Se acabaron las vacaciones. muy chulo tu sarantóntón (es como se llama a las mariquitas en Canarias). Por tu comment creo que no ves nuestro video? En principio lo hemos comprobado y se ve sin problemas. Espero que puedas verlo.
Besos,
Le Petit Closet

Cristina-tejiendolashoras ha dit...

Quina manualitat més divertida per fer amb els nens!!! Un petonet:)

Norma2 ha dit...

En Argentina se llaman vaquitas de la suerte o de San Antonio. Con esto de la fiesta de los blog me perí tus 2 entradas anteriores. Sigo con el curso de argentinismos: lo que muestras más abajo se llaman ojotas y eso de que le hayas puesto telas es fantástico pues la planta del pie se sentirá mejor.
Besossss

Sylvie Créative ha dit...

Quina cucada Pitavola! Ptns

El Olor de Cádiz ha dit...

HOLA PITAVOLA!!!! QUE BONITA!!!! COMO SE TE HA OCURRIDO???? ERES GENIAL. BESOS DESDE CADIZ.

Ale ha dit...

Qué caritas más simpáticas!!! Beso grande!

Mª Reyes ha dit...

És molt bonica, i em fa recordar que fa uns anys van dir als nanos de la classe que per carnestoltes aniriem de marietes, em va venir un pare tot "preocupat" (per dir-ho de manera fina i educada) a demanar explicacions de per què havien d'anar de "maricones", em va costar una mica fer-li entendre la diferencia entre insecte i altres coses. Petons

TOÑO ha dit...

Queda muy simpatica.
¿Anna sigue de vacaciones? , tengo ganas de verla , a ver si se anima y se pasa de nuevo por el blog que hace mucho tiempo que no la veo.
>>+ver

Rosa García Figueira ha dit...

Pitavoliña, quin gust visitarte.Has estát molt faenera !!!.M´agrada tot, les chanclas, el ram de nuvis, les flors amb folre...TOT.
Las primeras tejas están hechas con la fotocopia de unas alfombrillas turcas que vende de souvenir i tienen el tamaño de una tarjeta postal.Pedí agrandar la fotocopia al tamaño de un folio que es la medida de la teja.Si vas a la etiqueta tejas verás las alfombrillas en una entrada anterior.
Gracias por tu cariño y un fuerte abrazo.

p@tRi-ARt ha dit...

jejeje molt simpàtica!! :D

PAQUI ha dit...

Hola maca, quina marieta més simpatica, els nens deuen estar la mar de contents oi!! Petons

Maria Reciclona ha dit...

Olá. Vim aqui agradecer sua visita ao Maria Reciclona e conhecer sua arte. Adorei esta reciclagem e tudo mais que encontrei por aqui. Deixo um abraço e até breve.